Μάθημα : Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κωδικός : G253138
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 / Βασικές έννοιες της Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1α / Ψηφιακός κόσμος - Δεδομένα πληροφορία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1β / Ψηφιακός κόσμος - Αναπαράσταση πληροφορίας
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1γ / Ψηφιακός κόσμος - Δυαδικοί αριθμοί
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 / Το υλικό του υπολογιστή
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 / Το Λογισμικό του Υπολογιστή
-
Διαχείριση αρχείων και φακέλων
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΜΕΡΟΣ Α'
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
-
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
-
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών - βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος.
Αυτός που υλοποιεί τον αλγόριθμο μπορεί να είναι ένας άνθρωπος ή ένας υπολογιστής.
Ιδιότητες Αλγορίθμου:
- Λογική σειρά οδηγιών
- Κάποτε θα τελειώσει
- Ακριβείς εντολές
- Σαφείς εντολές
- Εκφρασμένες με απλά λόγια εντολές
Παραδείγματα:
Το τετράγωνο
Η μακαρονάδα
Αλγόριθμος δημιουργίας λουλουδιού: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/723
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Ας προσπαθήσουμε να το λύσουμε:
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/760
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Ταξινόμηση φυσαλίδας: https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6230
ΕΡΓΑΣΙΕΣ |
Ας παίξουμε με τους αλγορίθμους του
BEBRAS GR
Επιλέξτε το σύνδεσμο Θέματα Κάστορα Ελλάδας 2018-2019 (Α' - Β' Γυμνασίου (13 -14 ετών)) για να πειραματιστείτε με τους αλγόριθμους
|