Μάθημα : Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κωδικός : G253138
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 / Βασικές έννοιες της Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1α / Ψηφιακός κόσμος - Δεδομένα πληροφορία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1β / Ψηφιακός κόσμος - Αναπαράσταση πληροφορίας
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1γ / Ψηφιακός κόσμος - Δυαδικοί αριθμοί
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 / Το υλικό του υπολογιστή
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 / Το Λογισμικό του Υπολογιστή
-
Διαχείριση αρχείων και φακέλων
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΜΕΡΟΣ Α'
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
-
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
-
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
ΕΝΟΤΗΤΑ 1α / Ψηφιακός κόσμος - Δεδομένα πληροφορία
Σ’ αυτή την ενότητα, θα εξερευνήσουμε πώς αναπαρίσταται η πληροφορία και πώς αυτή η αναπαράσταση είναι η βάση για όλα τα ψηφιακά συστήματα που χρησιμοποιούμε καθημερινά.
ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ |
Γράψτε ένα παράδειγμα όπου να φαίνονται τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ, η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ και η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Μπορεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ να γίνει ΔΕΔΟΜΕΝΟ στο παράδειγμά σας; Εξηγήστε με ποιο τρόπο.