Μάθημα : Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κωδικός : G253138
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 / Βασικές έννοιες της Πληροφορικής
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1α / Ψηφιακός κόσμος - Δεδομένα πληροφορία
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1β / Ψηφιακός κόσμος - Αναπαράσταση πληροφορίας
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1γ / Ψηφιακός κόσμος - Δυαδικοί αριθμοί
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 / Το υλικό του υπολογιστή
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 / Το Λογισμικό του Υπολογιστή
-
Διαχείριση αρχείων και φακέλων
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΜΝ - ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΜΕΡΟΣ Α'
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
-
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
-
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ΒΙΒΛΙΟ SCRATCH
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH - ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Όπως και στην καθημερινή μας ζωή, έτσι και στον προγραμματισμό, πολλές φορές είναι ανάγκη να λαμβάνονται κάποιες αποφάσεις ανάλογα με το αν ισχύουν ή όχι κάποια ή κάποιες συνθήκες. Ανάλογα, λοιπόν, με τα δεδομένα του προβλήματος πρέπει να σε ένα πρόγραμμα να αποφασίσουμε αν πρέπει να εκτελέσουμε συγκεκριμένα τμήματά του και να αγνοήσουμε κάποια άλλα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.
Υπάρχουν τέσσερις μορφές δομής επιλογής:
1. Η Απλή Επιλογή
2. Η Σύνθετη Επιλογή
3. Η Πολλαπλή Επιλογή και
4. Η Εμφωλευμένη Επιλογή
1. ΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Αν συνθήκη τότε {Ομάδα Εντολών} Τέλος_αν |
2. ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Αν συνθήκη τότε {Ομάδα Εντολών 1} αλλιώς {Ομάδα Εντολών 2} Τέλος_αν |
3. ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Αν συνθήκη 1 τότε {Ομάδα Εντολών 1} αλλιώς_αν συνθήκη 2 τότε {Ομάδα Εντολών 2} . . . αλλιώς_αν συνθήκη ν τότε {Ομάδα Εντολών ν} Τέλος_αν |
4. ΕΜΦΩΛΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Αν συνθήκη 1 τότε Αν συνθήκη 2 τότε {Ομάδα Εντολών} Τέλος_αν Τέλος_αν |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ |