Μάθημα : Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κωδικός : G253139
-
Θεματικές Ενότητες
-
#Α1 Εισαγωγή στην έννοια του Προβλήματος
-
# Α2 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου
-
#Α3 Η έννοια του προγράμματος
-
#Β.0 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH / ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
-
#Β.1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH / ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
-
#Β.2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH / ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
-
#Β.3 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH / ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
-
#Β.4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH /ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
-
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
-
Εισαγωγή στην Python
-
#Α1 Εισαγωγή στην έννοια του Προβλήματος
#Β.1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH / ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:
Για να θυμηθούμε λίγο την πιο απλή προγραμματιστική δομή, τη ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ. Πρόκειται για μια σειρά εντολών, οι οποίες εκτελούνται όλες μία φορά με την σειρά που εμφανίζονται, η μία μετά την άλλη.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ |
ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
Υλοποιήστε το παρακάτω σενάριο :
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (σκέφτεται) : ΠΑΛΙ ΤΟ Γ2 ΕΧΩ !!!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (σκέφτεται) : ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΗΡΑ ΤΑ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (μιλάει) : ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΜΑΡΙΑ (μιλάει) : ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΦΑΣΙΑΝΕ!
ΕΛΕΝΗ (μιλάει) : ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (μιλάει) : ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ?
ΕΛΕΝΗ (σκέφτεται) : ΑΧ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΕΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΜΑΡΙΑ (μιλάει) : ΕΓΩ ΕΓΩ, ΚΥΡΙΕ!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (μιλάει) : ΑΝΤΕ ΣΗΚΩ ΜΑΡΙΑ
ΕΛΕΝΗ (σκέφτεται) : ΠΑΛΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΦΥΤΟ
Η Μαρία σηκώνεται και πλησιάζει προς τον πίνακα.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (μιλάει) : ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΛΕΝΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ.
ΕΛΕΝΗ (μιλάει) : ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ?
ΕΛΕΝΗ (σκέφτεται) : ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΜΑΡΙΑ
ΜΑΡΙΑ (μιλάει) : ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ……
ΕΛΕΝΗ (σκέφτεται): @&^%#*@@@
Και χτυπάει το κουδούνι για έξω
Πειραματιστείτε και με άλλες εντολές από τις παλέτες “ΟΨΕΙΣ” και “ΗΧΟΣ”, για να δώσετε πολυμεσικά στοιχεία στην εφαρμογή σας.
Να κάνετε την εργασία σας στο scratch on line στο οποίο έχετε τους λογαρισμούς σας. Εναλλακτικά, κατεβάστε το scratch τοπικά στον υπολογιστή σας από εδώ . Στη συνέχεια, ανεβάστε το αρχείο σας στο e-class.
Σημ. Το σενάριο βασίστηκε στην ιδέα των συναδέλφων Λεωνίδα Λεβέντη – Φανής Αποστολίνα που παρουσιάστηκε στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής
Πηγή: https://docplayer.gr/40432110-Scratch-2-0-askiseis.html