Μάθημα : Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Κωδικός : G253139

G253139  -  ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΟΡΟΒΟΥ

Ενότητες - #Β.4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH /ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

#Β.4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ SCRATCH /ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

 

ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

Μεταβλητή είναι ένα μέγεθος, η τιμή του οποίου μπορεί να αλλάζει κατά την διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος, όπως για παράδειγμα το σκορ ή οι ζωές του χρήστη σε ένα παιχνίδι.

Οι μεταβλητές αντιστοιχούν σε θέσεις μνήμης του υπολογιστή. Μπορείτε να τις φανταστείτε σαν κουτάκια που έχουν ένα όνομα και μια τιμή.

Εναλλακτικά, μπορείτε να τις φανταστείτε σαν τα ταχυδρομικά κουτιά που υπάρχουν στην είσοδο του σπιτιού μας. Το όνομά τους παραμένει σταθερό, το περιεχόμενό τους όμως μπορεί να μεταβάλλεται με κάθε καινούργια αλληλογραφία.

Περισσότερο υλικό στη σελ. 147 του Βιβλίου Δημιουργώ Παιχνίδια στο scratch.

Σύνδεσμοι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕΡΟΣ Α'

Πηγή: Παύλος Τουκίλογλου

Σύνδεσμοι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕΡΟΣ Β'

Πηγή: Παύλος Τουκίλογλου

Σύνδεσμοι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕΡΟΣ Γ'

Πηγή: Παύλος Τουκίλογλου

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

 

Εργασίες
SCRATCH - ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ 1

Πειραματιστείτε με τις μεταβλητές, δημιουργώντας μια αριθμομηχανή

Δημιουργός άσκησης: Αριστείδης Παλιούρας