Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G668225
-
Θεματικές Ενότητες
-
ENΟΤ. 1 - Ψηφιακός Κόσμος
-
ΕΝΟΤ. 7 - Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
-
ΕΝΟΤ. 2 - Το υλικό του Υπολογιστή
-
ΕΝΟΤ. 4 - Λογισμικό
-
ΕΝΟΤ. 5 - Γνωρίζω το Διαδίκτυο και Επικοινωνώ
-
ENOT. 9 - Προγραμματίζω με το Scratch
-
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
-
Hour of Code
-
ΚΕΦ. 7 ΚΑΙ 8 - Προστασία Λογισμικού - Ιοί - Πειρατεία Λογισμικού
-
Κεφάλαιο 4ο - Η Ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής
-
Λογισμικό Παρουσιάσεων
-
PosterMyWall-Δημιουργία αφίσας για αποκριάτικο πάρτυ
-
Εποχικές Δημιουργίες των μαθητών
-
Δημιουργίες μαθητών της Α’ Γυμνασίου Καματερού 2020-21 - Αλγόριθμος BOID
-
ENΟΤ. 1 - Ψηφιακός Κόσμος
Hour of Code
Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να μάθει την επιστήμη των υπολογιστών. Βοηθά να καλλιεργήσει δεξιότητες επίλυσης, προβλημάτων, λογική και δημιουργικότητα. Ξεκινώντας νωρίς, οι μαθητές θα έχουν ένα θέμελιο για επιτυχία σε οποιαδήποτε σταδιοδρομία του 21ου αιώνα.
Μάθετε για τις βασικές ενέργειες ρομπότ, το looping, τις συνθήκες και την επίλυση προβλημάτων.
Ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα επιλέξεις, η Επιστήμη των Υπολογιστών επηρεάζει και αλλάζει αυτόν τον επαγγελματικό τομέα!
Μαθαίνω να προγραμματίζω-εντολές:
- προχωρώ μπροστά
- στρίβω δεξιά/αριστερά
- επανάληψη
Βοηθήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς εκπαιδεύοντάς το να εντοπίζει σκουπίδια!
Χρησιμοποίησε την τεχνική προγραμματισμού "σύρε και άφησε" και να δημιουργήσεις το δικό σου Flappy Bird παιχνίδι!
Χρησιμοποίησε μπλοκ κώδικα για να οδηγήσεις τον Στιβ ή τον Άλεξ σε μια περιπέτεια μέσα από αυτόν τον κόσμο του Minecraft.
Ας χρησιμοποιήσουμε τον κώδικα για να βρεθούμε μαζί με την Άννα και την Έλσα καθώς εξερευνούν τη μαγεία και την ομορφιά του πάγου. Θα δημιουργήσετε νιφάδες χιονιού και σχέδια όπως αυτά του πατινάζ και θα φτιάξετε υπέροχα χειμωνιάτικα τοπία!
Προγραμματίστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού για να το μοιραστείτε με τους φίλους σας!