Μάθημα : Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Κωδικός : G668225
-
Θεματικές Ενότητες
-
Προγραμματίζω με το Scratch
-
ΚΕΦ. 11ο- 13ο Γνωριμία με το Διαδίκτυο
-
ΚΕΦ. 14ο - Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
-
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
-
ΚΕΦ. 10 - Επεξεργασία Κειμένου
-
ΚΕΦ. 5 - Γνωριμία με το Λογισμικό
-
ΚΕΦ. 3 - Εργονομία
-
ΚΕΦ. 2 - Το υλικό του Υπολογιστή
-
Hour of Code
-
#EU CodeWeek Οκτώβριος 2024
-
ΚΕΦ. 7 ΚΑΙ 8 - Προστασία Λογισμικού - Ιοί - Πειρατεία Λογισμικού
-
Κεφάλαιο 4ο - Η Ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής
-
ΚΕΦ. 1 Βασικές έννοιες της πληροφορικής
-
Λογισμικό Παρουσιάσεων
-
ΚΕΦ. 9 - Ζωγραφική
-
PosterMyWall-Δημιουργία αφίσας για αποκριάτικο πάρτυ
-
Εποχικές Δημιουργίες των μαθητών
-
Δημιουργίες μαθητών της Α’ Γυμνασίου Καματερού 2020-21 - Αλγόριθμος BOID
-
Προγραμματίζω με το Scratch
Hour of Code
Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να μάθει την επιστήμη των υπολογιστών. Βοηθά να καλλιεργήσει δεξιότητες επίλυσης, προβλημάτων, λογική και δημιουργικότητα. Ξεκινώντας νωρίς, οι μαθητές θα έχουν ένα θέμελιο για επιτυχία σε οποιαδήποτε σταδιοδρομία του 21ου αιώνα.
Μάθετε για τις βασικές ενέργειες ρομπότ, το looping, τις συνθήκες και την επίλυση προβλημάτων.
Ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα επιλέξεις, η Επιστήμη των Υπολογιστών επηρεάζει και αλλάζει αυτόν τον επαγγελματικό τομέα!
Μαθαίνω να προγραμματίζω-εντολές:
- προχωρώ μπροστά
- στρίβω δεξιά/αριστερά
- επανάληψη
Βοηθήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς εκπαιδεύοντάς το να εντοπίζει σκουπίδια!
Χρησιμοποίησε την τεχνική προγραμματισμού "σύρε και άφησε" και να δημιουργήσεις το δικό σου Flappy Bird παιχνίδι!
Χρησιμοποίησε μπλοκ κώδικα για να οδηγήσεις τον Στιβ ή τον Άλεξ σε μια περιπέτεια μέσα από αυτόν τον κόσμο του Minecraft.
Ας χρησιμοποιήσουμε τον κώδικα για να βρεθούμε μαζί με την Άννα και την Έλσα καθώς εξερευνούν τη μαγεία και την ομορφιά του πάγου. Θα δημιουργήσετε νιφάδες χιονιού και σχέδια όπως αυτά του πατινάζ και θα φτιάξετε υπέροχα χειμωνιάτικα τοπία!
Προγραμματίστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού για να το μοιραστείτε με τους φίλους σας!