Μάθημα : Πληροφορική Γ' Γυμνασίου

Κωδικός : G668247

G668247  -  ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ενότητες - ΚΕΦ. 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη

ΚΕΦ. 2 - Ο Προγραμματισμός στην Πράξη

Για να υλοποιήσουμε αλγορίθμους στον υπολογιστή, θα χρησιμοποιήσουμε σε αυτό το κεφάλαιο τη γλώσσα προγραμματισμού Logo. Η γλώσσα Logo έχει πάρει το όνομά της από την ελληνική λέξη «λόγος». Συγκεκριμένα το περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο θα αναπτύξουμε προγράμματα είναι το MicroWorlds Pro. Τα γνωστά "χελωνάκια"!!

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα από εδώ 

Οδηγίες: Αφού κατέβει στον Η/Υ σας  το αρχείο MicroWorls Pro.exe, πατήστε στο αναδυόμενο παράθυρο το κουμπί Εκτέλεση. Κατόπιν θα σας ζητήσει να ορίσετε το φάκελο που θα γίνει η εγκατάσταση. Μπορείτε να ορίσετε στη διαδρομή που είναι επιλεγμένη με έντονο μπλε, ένα φάκελο microworls pro και πατήστε Εγκατάσταση. Σ' αυτό το φάκελο θα βρείτε το εκετέλεσιμο αρχείο ΜWPro.exe, επιλέξτε το και διπλό κλικ πάνω του για να "τρέξετε" το Microworlds Pro. Εναλλακτικά, δημιουργήστε και μια συντόμευση του ΜWPro.exe και αντιγράψτε το στην επιφάνεια εργασίας.

Σύνδεσμοι
Η γλώσσα Logo

Παρουσίαση

Σύνδεσμοι
Μαθήματα με Videos για το Microworlds Pro

Μια σειρά μαθημάτων(video) που δημιούργησαν οι  εκπαιδευτικοί Πληροφορικής του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου Γιάννης Δασκαλάκης και Δημήτρης Γαϊτανίδης για το Microworlds Pro

Σύνδεσμοι
Προγραμματίζοντας στο Scratch

Bίντεο εισαγωγικής παρουσίασης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος της Scratch

Σύνδεσμοι
Έλεγχος στο Scratch -δομή

Παρουσίαση σε Prezi

Σύνδεσμοι
Λίγη θεωρία για την HTML
από τον Φίλιππο Κουτσάκα