Μάθημα : [ΕΠΑΛ - Τομέας Πληροφορικής - Γ΄ Τάξη] Τεχνική Υποστήριξη Υπολογιστικών Συστημάτων και Δικτυακών Υποδομών - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Κωδικός : S166133

S166133  -  Ρέτσας Χρήστος

Ενότητες - 1. Τρόποι και Μεθοδολογία Τεχνικής Υποστήριξης

1. Τρόποι και Μεθοδολογία Τεχνικής Υποστήριξης

Στην ενότητα αυτή ο μαθητής ενημερώνεται για τα Υπολογιστικά Συστήματα και μαθαίνει να περιγράφει τα μέρη από τα οποία αποτελούνται. Παρουσιάζεται η τεχνική υποστήριξη και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθεί (μορφή και μεθοδολογία).

ΠΟΡΟΙ - ΠΗΓΕΣ

Σύνδεσμοι
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής

Δραστηριότητα από το Φωτόδεντρο δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη για την κεντρική έννοια του Ηλεκτρονικός Υπολογιστής.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Εργαστηριακή Άσκηση 1.1. Εννοιολογικός χάρτης "Ηλεκτρονικός Υπολογιστής"

Να επισκεφτείτε τον παρακάτω υπερσύνδεσμο και να εκτελέσετε την δραστηριότητα που περιγράφεται.

Υπερσύνδεσμος: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2462

Εργαστηριακή Άσκηση 1.2. Εννοιολογικός χάρτης "Υπολογιστικό Σύστημα (ΥΣ)"

Ξεκινώντας με κεντρική έννοια το «Υπολογιστικό Σύστημα (ΥΣ)» να δημιουργήσετε εννοιολογικό χάρτη (mindmap) στον οποίο να τοποθετήσετε τις ακόλουθες έννοιες:

  • Υπολογιστικό Σύστημα (ΥΣ),
  • λογισμικό,
  • υλικό,
  • λογισμικό συστήματος,
  • λογισμικό εφαρμογών,
  • οικιακός υπολογιστής
  • επιτραπέζιος υπολογιστής (desktop)
  • φορητός υπολογιστής (laptop)
  • έξυπνο κινητό τηλέφωνο (smartphone)
  • εξυπηρετητής (server)
  • κεντρική μονάδα,
  • περιφερειακές συσκευές,
  • έξυπνη κινητή συσκευή (smart device)
  • λειτουργικό σύστημα,
  • λογισμiκό antivirus
  • παιχνίδι,
  • επεξεργαστής κειμένου,
  • υπολογιστής ταμπλέτα (tablet)
  • Microsoft Windows,
  • Linux,
  • iOS,
  • Android,
  • MacOS.

Για την δημιουργία του εννοιολογικού χάρτη να χρησιμοποιήσετε ένα από τα εξής:

  1. To on-line λογισμικό δημιουργίας εννοιλογικών χαρτών Mindmup (συστήνεται)
  2. To on-line λογισμικό δημιουργίας εννοιλογικών χαρτών  GitMind
  3. To  on-line λογισμικό δημιουργίας διαγραμμάτων draw.io.

 

Εργαστηριακή Άσκηση 1.3

Να ανοίξετε την εκφώνηση της άσκησης από εδώ.

 

 

 

Εργαστηριακή Άσκηση 1.4

Ναπραγματοποιήσετε τα εξής:

  1. Να διερευνήσετε τι σημαίνουν τα αρχικά FAQ (στον ενικό αριθμό) ή FAQs (στον πληθυντικό αριθμό).
  2. Να δώσετε την μετάφραση της έκφρασης αυτής στα ελληνικά.
  3. Να αναζητήσετε 3 ιστοσελίδες με FAQs που αφορούν τεχνική υποστήριξη Η/Υ.

Εργαστηριακή Άσκηση 1.5

Να επισκευτείτε τους ακόλουθους ιστοτόπους (sites):

Στη συνέχεια να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  1. Ποιά είναι η θεματολογία των ιστοτόπων αυτών;
  2. Με ποιό τρόπο οι ιστότοποι αυτοί παρέχουν τις πληροφορίες/οδηγίες (κείμενο, εικόνα, διάγραμμα κλπ.);
  3. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον τρόπο αυτό;

Εργαστηριακή Άσκηση 1.6

Μέρος Α

Να επισκευτείτε τους ακόλουθους ιστοτόπους (sites):

Στη συνέχεια να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  1. Ποιά είναι η θεματολογία των ιστοτόπων αυτών;
  2. Με ποιό τρόπο οι ιστότοποι αυτοί έχουν οργανώσει τις πληροφορίες που παρέχουν;
  3. Πώς χαρακτηρίζετε τον τρόπο αυτό;

 

Μέρος Β

Από τον πρώτο ιστότοπο που δίνεται παραπάνω στο Μέρος Α, να πραγματοποιήσετε τα εξής:

  1. Να επιλέξετε τις οδηγίες για ένα πρόβλημα λογισμικού.
  2. Ποιό πρόβλημα είναι αυτό που επιλέξατε;
  3. Να πραγματοποιήσετε μετάφραση της ιστοσελίδας των οδηγιών αυτών χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Google Translate.
  4. Να καταγράψετε τα αρχικά βήματα των οδηγιών αυτών.

 

Μέρος Γ

Από τον πρώτο ιστότοπο που δίνεται παραπάνω στο Μέρος Α, να πραγματοποιήσετε τα εξής:

  1. Να επιλέξετε τις οδηγίες για ένα πρόβλημα υλικού.
  2. Ποιό πρόβλημα είναι αυτό που επιλέξατε;
  3. Να πραγματοποιήσετε μετάφραση της ιστοσελίδας των οδηγιών αυτών χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Google Translate.
  4. Να καταγράψετε τα αρχικά βήματα των οδηγιών αυτών.

Εργαστηριακή Άσκηση 1.7

Υποθέστε ότι εργάζεστε σε μία εταιρεία παροχής τεχνικής υποστήριξης. Ένας πελάτης επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικά και σε ενημερώνει ότι αντιμετωπίζει το εξής πρόβλημα: Δεν ανάβει (εκκινεί) ο επιτραπέζιος σταθερός υπολογιστής του.

Για να τον εξυπηρετήσετε σας ζητάει να του αποστείλετε email το οποίο θα λάβει στο έξυπνο κινητό του, με καθοδήγηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού.

Να δημιουργήσετε διάγραμμα ροής (flow chart) για την καθοδήγηση του πελάτη στην επίλυση του παραπάνω προβλήματος που αυτός αντιμετωπίζει.

Να εργαστείτε σε ομάδες 2-3 ατόμων και να παρουσιάσετε το αποτέλεσμα της εργασίας σας στην ολομέλεια της τάξης σας.

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Έγγραφα
Εργασία 1-1

Διαδικασία Τεχνικής Υποστήριξης

Παράδοση εργασίας

  • Η εργασία σας να αποσταλεί ηλεκτρονικά με email στην διεύθυνση chris.retsas@gmail.com
    • ως έγγραφο (αν διαθέτετε Η/Υ)
    • είτε να παραδοθεί σε έντυπη μορφή (κόλλα αναφοράς) στο μάθημα
  • Προθεσμία παράδοσης: Τετάρτη 27-10-2022 23:55