Μάθημα : ΙΣΤΟΡΙΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 0501610312

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022 - 10:43 μ.μ.
Σχετικά με το project που αφορά τις Σταυροφορίες.
ΤΜΗΜΑ Β2
ΟΜΑΔΑ Α { Ζώρζος Ιάκωβος - υπεύθυνος , Κοντομήτρος Γιάννης , Καρυωτάκης Χάρης , Κιρτζόγλου Τάσος , Κάντζος Σταύρος}
α. Ορισμός ( τι είναι οι σταυροφορίες) , β. Αίτια θρησκευτικά , γ. Αίτια οικονομικά , δ. Ο ρόλος του Αλέξιου Κομνηνού γενικότερα.
ΟΜΑΔΑ Β [ Ζαχαριάς Σπύρος - υπεύθυνος , Καράμπελας Κων/νος , Καραθανάση Μαριάννα , Κοντομήτρος Αχιλλέας , Ζεκιολάρι Φάμπιο]
Α' σταυροφορία: α. φάσεις , β. ο ρόλος του Αλέξιου Κομνηνού και τα οφέλη του Βυζαντίου , γ. αποτελέσματα , δ. Ιωαννίτες ιππότες , ε. Ναΐτες ιππότες.
ΟΜΑΔΑ Γ( Καινούργιος Γιάννης - υπεύθυνος , Κυπριώτης Διονύσης , Κυπριωτάκης Νίκος , Καπετανάκης Αλέξανδρος , Ζάδη Ανγκέλα , Ευριπιώτη Μαριλένα)
α. Συνοπτική βιογραφία του σουλτάνου Σαλαντίν , β. Ο ρόλος του σουλτάνου Σαλαντίν στην ανάκτηση της Ιερουσαλήμ από τους Σαρακηνούς , γ. Συνοπτική βιογραφία του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου , δ. Η συμμετοχή του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου στην Γ' σταυροφορία , ε. Η τύχη της Κύπρου.
ΟΜΑΔΑ Δ [ Ζημονοπούλου Λυδία - υπεύθυνη , Κούτρα Μαρία , Κορκολή Γεωργία , Λεβέντη Μαρία . Ζάπη Ιωάννα , Καρυστινός Παντελής ]
Δ' σταυροφορία: α. Ο ρόλος των Βενετών , β. Γιατί οι σταυροφόροι παρέκκλιναν από τον αρχικό τους στόχο και βρέθηκαν στην Κων/λη , γ. Η άλωση της Κων/λης από τους σταυροφόρους , δ. Οι συνέπειες της άλωσης.
Για την εκπόνηση του project θα συμβουλευτείτε: το σχολικό εγχειρίδιο , τα έγγραφα που είναι αναρτημένα στην e-class , τους συνδέσμους διαδικτύου που είναι αναρτημένοι στην e-class. Για κάθε απορία είμαι στη διάθεσή σας. Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει τα αποτελέσματά της σε χειρόγραφο ή θα τα γράψει στον υπολογιστή. Θα παρακαλούσα να αναφέρεται όσο δυνατόν αναλυτικά η συμμετοχή κάθε μέλους της ομάδας.
ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΤΜΗΜΑ Β2
ΟΜΑΔΑ Α { Ζώρζος Ιάκωβος - υπεύθυνος , Κοντομήτρος Γιάννης , Καρυωτάκης Χάρης , Κιρτζόγλου Τάσος , Κάντζος Σταύρος}
α. Ορισμός ( τι είναι οι σταυροφορίες) , β. Αίτια θρησκευτικά , γ. Αίτια οικονομικά , δ. Ο ρόλος του Αλέξιου Κομνηνού γενικότερα.
ΟΜΑΔΑ Β [ Ζαχαριάς Σπύρος - υπεύθυνος , Καράμπελας Κων/νος , Καραθανάση Μαριάννα , Κοντομήτρος Αχιλλέας , Ζεκιολάρι Φάμπιο]
Α' σταυροφορία: α. φάσεις , β. ο ρόλος του Αλέξιου Κομνηνού και τα οφέλη του Βυζαντίου , γ. αποτελέσματα , δ. Ιωαννίτες ιππότες , ε. Ναΐτες ιππότες.
ΟΜΑΔΑ Γ( Καινούργιος Γιάννης - υπεύθυνος , Κυπριώτης Διονύσης , Κυπριωτάκης Νίκος , Καπετανάκης Αλέξανδρος , Ζάδη Ανγκέλα , Ευριπιώτη Μαριλένα)
α. Συνοπτική βιογραφία του σουλτάνου Σαλαντίν , β. Ο ρόλος του σουλτάνου Σαλαντίν στην ανάκτηση της Ιερουσαλήμ από τους Σαρακηνούς , γ. Συνοπτική βιογραφία του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου , δ. Η συμμετοχή του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου στην Γ' σταυροφορία , ε. Η τύχη της Κύπρου.
ΟΜΑΔΑ Δ [ Ζημονοπούλου Λυδία - υπεύθυνη , Κούτρα Μαρία , Κορκολή Γεωργία , Λεβέντη Μαρία . Ζάπη Ιωάννα , Καρυστινός Παντελής ]
Δ' σταυροφορία: α. Ο ρόλος των Βενετών , β. Γιατί οι σταυροφόροι παρέκκλιναν από τον αρχικό τους στόχο και βρέθηκαν στην Κων/λη , γ. Η άλωση της Κων/λης από τους σταυροφόρους , δ. Οι συνέπειες της άλωσης.
Για την εκπόνηση του project θα συμβουλευτείτε: το σχολικό εγχειρίδιο , τα έγγραφα που είναι αναρτημένα στην e-class , τους συνδέσμους διαδικτύου που είναι αναρτημένοι στην e-class. Για κάθε απορία είμαι στη διάθεσή σας. Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει τα αποτελέσματά της σε χειρόγραφο ή θα τα γράψει στον υπολογιστή. Θα παρακαλούσα να αναφέρεται όσο δυνατόν αναλυτικά η συμμετοχή κάθε μέλους της ομάδας.
ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Σχόλια (0)