Μάθημα : Πληροφορική Α2

Κωδικός : G491134

G491134 - ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΚΛΕΤΣΑ

Τοίχος

Τοίχος

Εικόνα Προφίλ:ΚΛΕΤΣΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021 - 10:00 π.μ.

Η σύγκριση ανθρώπου-υπολογιστή πάντα θα ενδιαφέρει τους επιστήμονες. Ο υπολογιστής θα εκτελεί όλο και περισσότερες ενέργειες, που ως τώρα εκτελούσε μόνον ο άνθρωπος. Όμως είναι αμφίβολο, αν θα κατασκευαστεί υπολογιστής που θα φαντάζεται, θα ονειρεύεται, θα απολαμβάνει ένα ζωγραφικό πίνακα, θα ξεκαρδίζεται στα γέλια με ένα ανέκδοτο ή θα δακρύζει με μια φωτογραφία. Αν ο σκοπός του ανθρώπου είναι να επεξεργάζεται δεδομένα και να παράγει πληροφορίες, τότε ο υπολογιστής θα τον αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό. Ένας υπολογιστής, όμως, ποτέ δεν θα αποκτήσει ψυχή, ό,τι και να σημαίνει αυτή η λέξη για τον καθένα μας. Με αφορμή το παραπάνω κείμενο ανοίξτε συζήτηση στην τάξη, για το αν θα μπορούσατε να έχετε φίλο έναν υπολογιστή.

" Ο άνθρωπος είναι η απάντηση όποια κι αν είναι η ερώτηση"
Αντρέ Μπρετόν
Αξιολόγησέ το0

Σχόλια (19)

Εικόνα Προφίλ:ΚΙΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΑ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 1:11 μ.μ.

Εγώ πιστεύω ότι σαν άνθρωποι ( επιστήμονες ) θα μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα ρομπότ που να κάνει όλα τα παραπάνω. Θα είναι πολύ δύσκολο όμως να φτιάξουμε ένα ρομπότ σας την Σοφία. Για να είχα ένα ρομπότ για φίλο είναι πολύ καλή ιδέα, αν είχαμε την δυνατότητα να πάρουμε ένα τέτοιο ρομπότ ή να το κατασκευάσουμε θα ήταν πολύ διασκεδαστικό. Επίσης θα ήταν πολύ καλός/ καλή φίλη. Το απίθανο όμως σε αυτό είναι ότι μπορεί να μας κατακτήσουν. Τα ρομπότ είναι πολύ καλά και πολύ καλοί φίλοι για τους ανθρώπους στο μέλλον μας. ΕΛΕΝΑ ΚΙΤΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ : Α2α

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 2:02 μ.μ.

Πιστεύω πως θα είναι πολύ χρήσιμο να εφευρεθούν αυτά τα ρομπότ διότι θα βοηθήσουν στην πρόοδο και την ανάπτυξη της επιστήμης. Επίσης θα είναι πολύ χρήσιμο για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και για την βοήθεια γενικά της καθημερινότητας. Όμως θα πρέπει να είναι περιορισμένα στην αρχή σε μικρό δουλειές και αν δουλέψουν σε αυτές σιγά σιγά να παίρνουν ακόμα ποιο σημαντικά καθήκοντα. Περιμένω με ανυπομονησία να βγει το ρομπότ Σοφία. Κωνσταντίνος Μαργαζιώτης : Α2Β
Εικόνα Προφίλ:ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 2:37 μ.μ.

Πιστεύω πως θα είναι πολύ καλό να εφευρεθούν αυτά τα ρομπότ που έχουν AI διότι θα βοηθήσουν στην εξέλιξη της ανθρωπότητας. Επίσης θα είναι πολύ καλό για ανθρώπους για αυτούς με ανάγκες περισσότερες από εμάς. Θα πρέπει να προσέχουμε όμως γιατί όχι μόνο μπορούν να πάρουν δουλιές άλλων ανθρώπων αλλά μπορούν να εξελιχθούν από μόνα τους και να κατακτήσουν όλο τον κόσμο. Αλέξανδρος Κυριαζής= Α2Β
Εικόνα Προφίλ:ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 3:26 μ.μ.

Κατά την γνώμη μου είναι απίθανο να δημιουργηθεί ένα ρομπότ το οποίο να λειτουργεί, να φαντάζεται και να δημιουργεί ακριβώς όπως ο άνθρωπος. Είναι αξιοθαύμαστο όμως πως οι επιστήμονες έχουνε προσεγγίσει και μελετήσει τον κλάδο αυτόν. Το μυαλό κάθε ανθρώπο είναι μοναδικό. Το μυαλό κάθε ρομπότ είναι μοναδικό; Και αν ναι η επιστήμη θα καταφέρει ποτέ να φτάσει ως αυτό το σημείο; Αυτά είναι λίγα από τα ερωτήματα που με συναρπάζουν και με γεμίζουν περιέργεια. Πιστεύω πώς είναι δύσκολο ένας άνθρωπος να φτάσει στο σημείο να είναι φίλος με ένα ρομπότ καθώς σε κάποιο σημείο της σχέσης τους ο άνθρωπος θα προβληματοστεί με τα παρακάτω ερωτήματα. Μπορώ να μοιραστώ τα συναισθηματά μου και τους προβληματισμού μου; Οι απαντήσεις που θα λαμβάνω στις ερωτήσεις μου θα είναι του φίλου μου ή αυτού που τον προγραμμάτισε; Μπορώ να μοιραστώ εμπειρίες και αναμνήσεις; Τουλάχιστον αυτά είναι τα ερωτήματα που θα προβλημάτιζαν και προβληματίζουν εμένα. Ελπίδα Κομνηνού Α2β
Εικόνα Προφίλ:ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 3:48 μ.μ.

Θεωρώ πως η επιστήμη δεν θα μπορέσει ποτέ να δημιουργήσει ένα ρομπότ με φυσικά και αυθόρμητα συναισθήματα. Το πιστέυω αυτό επειδή ένα ρομπότ μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να αντιδρά σε ορισμένα πράγματα ως άνθρωπος αλλά μονάχα σε αυτά. Για αυτό τον λόγο δεν θα ήθελα να είμαι φίλος με ένα ρομπότ σαν την Σοφία αφού θα μπορούσα να μιλάω μαζί της μόνο για ορισμένα πράγματα και όχι για ότι με προβλημάτιζε.Ακόμα αυτά τα ρομπότ θα αντικαθιστούσαν τον άνθρωπο και τους φίλους που ειναι πολύ πιο σημαντικοί απ΄ότι ενα μηχάνημα.Κατά την άποψή μου τα ρομπότ θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται για ορισμένες δουλειές και οχι για να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο. Αλέξης Κομνηνός Α2β
Εικόνα Προφίλ:ΚΟΥΓΚΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 4:13 μ.μ.

Ο άνθρωπος - υπολογιστής είναι μία πολύ σημαντική εφεύρεση για την επιστήμη. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο σε όλους τους τομείς της ζωής του. Γι' αυτόν τον λόγο θεωρώ πως δεν θα μπορούσα να έχω για φίλο ένα ρομπότ γιατί δεν θα μπορούσα να συζητήσω μαζί του κάποιο πρόβλημα που με απασχολεί ή να χαρούμε μαζί μία όμορφη στιγμή επειδή τα ρομπότ δεν έχουν συναισθήματα. Ευάγγελος Κούγκουλος Α2.
Εικόνα Προφίλ:ΖΟΥΡΟΥΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 5:19 μ.μ.

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να φτιαχτούν περισσότερα ρομπότ με Al,γιατί θα μπορέσουν να μας βοηθήσουν να κάνουμε διάφορες δουλειές. Όπως να μας βοηθούν με τις δουλειές του σπιτιού .Για παράδειγμα να καθαρίζουν ,να σκουπίζουν και να πλένουν τα πιάτα. Αλλά μπορούν να κάνουν και μη ωραία πράγματα ,όπως ότι τα ρομπότ μπορούν να εξελιχθούν και να γίνουν πανίσχυρα και να κατακτήσουν τον κόσμο των ανθρώπων. ΜΑΡΙΟΣ ΖΟΥΡΟΥΔΗΣ Α2α
Εικόνα Προφίλ:ΖΟΥΡΟΥΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 5:38 μ.μ.

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν τα ρομπότ για να μας βοηθούν με τις μετακινήσεις όπως για παράδειγμα το αυτόματο αυτοκίνητο και το αυτόματο αυτοκίνητο. Ακόμη τα ρομπότ μπορούν να μας βοηθήσουν με διάφορες δουλειές όπως τον καθαρισμό των αυτοκινήτων και το βάψιμο των τοίχων ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΟΥΡΟΥΔΗ Α2α
Εικόνα Προφίλ:ΖΟΥΠΑ ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 6:14 μ.μ.

Κατά την γνώμη μου ,το να κατασκευάσουμε ένα τέτοιο robot σαν την Σοφία είναι πραγματικά πολύ δύσκολο. Οι ώρες που θα έπαιρνε αυτό είναι κυριολεκτικά αμέτρητες. Παρ' όλα αυτά τα robot είναι πολύ χρήσιμα , βοηθάνε τους ανθρώπους να επιλύσουν πρακτικά προβλήματα. Επίσης μπορούν να κάνουν οικιακές δουλειές όπως το μαγείρεμα για τις ρομποτικές κουζίνες . Το να είχα ως φίλο ένα robot ακούγεται απίθανο αλλά πιστεύω όχι αδύνατο. Εαν το συγκεκριμένο robot έχει την λογική ενός ανθρώπου , συναισθήματα και όχι απλά λύσεις από το διαδίκτυο, φυσικά και θα ήταν ένας καλός φίλος. Σταυριάνα Ζούπα Α2α
Εικόνα Προφίλ:ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 - 8:33 μ.μ.

Τα robot σαν τη Σοφία δεν θα τα είχα για φίλους, επειδή δεν θα μπορούσα να τους πω ότι με προβλημάτιζε αλλά ορισμένα πράγματα. Ο λόγος είναι απλός τα rabot είναι μηχανήματα που μόνο αυτά που έχουν προγραμματιστεί κάνουν και το πιο σημαντικό μειονέκτημα κατά την δικιά μου γνώμη είναι ότι δεν έχει συναισθήματα όπως εμείς. Άμα εξαιρέσεις όλα αυτά τότε αυτή η ανακάλυψη που είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί θα είναι ένα διαμάντι της τεχνολογίας που θα βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη και την ανθρωπότητα σε πολλούς τομές της καθημερινής μας ζωή. Μην ξεχνάτε ότι τα ρομπότ μπορούν να γινούν και επικίνδυνα άμα τα χρησιμοποιήσεις με λάθος τρόπο. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι πρέπει να συνεχίσει αυτή η έρευνα για να έχουμε πιο ασφαλές και λαμπρό μέλλον. Γιάννης Τσουκαλάς Α2β
Εικόνα Προφίλ:ΜΕΛΙΣΣΗΝΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
- από τον χρήστη

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 - 4:19 μ.μ.

Ενα robot σαν την Σοφία θα μπορούσε να μας βοηθήσει σε πολλούς τομείς την ανθρωπότητα. Όμως φυσικά δεν θα μπορούσε να γίνει φίλος κάποιου ανθρώπου διότι δεν έχει συναισθήματα και δεν μπορείς να του ανοιχτείς και να του εκφράσεις τι σε προβληματίζει .Επίσης ένα τέτοιο μηχάνημα με την λάθος χρήση θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο.Παρ' όλα αυτά οι έρευνες των επιστημόνων πρέπει να συνεχίσουν για να βελτιώνονται όλες οι τεχνολογίες που μπορούν να μας βοηθάνε.
Εικόνα Προφίλ:ΓΑΛΑΝΗ ΜΙΛΕΝΑ
- από τον χρήστη

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 - 6:25 μ.μ.

Πιστεύω ότι είναι αξιοθαύμαστο το πόσο προχωράει τεχνολογία. Η Σοφία είναι πολύ ρεαλιστική και τώρα που το σκέφτομαι ίσως να μην καταλάβαινα ότι είναι ρομπότ εάν την έβλεπα στο δρόμο. Τέτοια ρομπότ μπορούν να βοηθήσουν την ανθρωπότητα. Ας πούμε θα μπορούσαν να κάνουν εγχειρήσεις στη περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιος ή να φτάσει σημεία στο σώμα του ασθενή με ένα εξάρτημα που έχουν ενώ οι άνθρωποι μπορεί να δυσκολεύονται σε ένα Χ σημείο της επέμβασης. Ξέρουν ό,τι εμείς οι άνθρωποι έχουμε γράψει στο διαδίκτυο. Βέβαια μπορούν να κάνουν πράγματα που οι άνθρωποι δεν θέλουμε και αυτό επειδή εμείς οι άνθρωποι(!) κ=τα σχεδιάσαμε τόσο "τέλεια"! Μιλένα Γαλάνη: Α2α΄

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 - 8:47 μ.μ.

Πιστεύω πως ένα ρομπότ τόσο έξυπνο και ρεαλιστικό σαν την Σοφία είναι μεγάλο άλμα για την τεχνολογία και την ανθρωπότητα. Θεωρώ πως μας διευκολύνει και μας εξυπηρετεί στην καθημερινότητα μας. Όσο εξελιγμένο και να είναι όμως ένα ρομπότ δεν πιστεύω πως θα αποκτήσει ποτέ συναισθήματα, γι' αυτόν τον λόγο δεν θα μπορούσα να έχω φίλο ένα ρομπότ. Δεν θα μπορούσα να μοιραστώ τα συναισθήματα μου και τους προβληματισμούς μου με ένα ρομπότ γιατί δεν θα με καταλάβαινε και δεν θα μου απαντούσε σαν κανονικός άνθρωπος. Μαρία Γκουγκούση Α2α
Εικόνα Προφίλ:ΒΙΤΣΑΞΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
- από τον χρήστη

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 - 9:01 μ.μ.

Πιστεύω πως ένα τέτοιο ρομπότ θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να επιτυγχάνουν κάποιους σκοπούς τους οποίους δεν θα μπορούσαν να καταφέρουν οι ίδιοι. Όμως, δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να έχω ένα ρομπότ ως φίλο μου, καθώς η επαφή δεν θα ήταν ίδια με αυτήν των ανθρώπων διότι τα ρομπότ δεν εκφράζουν συναισθήματα και δεν μπορούν να δείξουν κατανόηση στα προβλήματά μας.-Βιτσαξάκης Μιχάλης Α2α
Εικόνα Προφίλ:ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
- από τον χρήστη

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 - 9:43 μ.μ.

Ένα ρομπότ το οποίο έχει τόσο εξελιγμένη τεχνητή νοημοσυνη μπορει να βοηθήσει σημαντικά στην κοινωνία σε πολλούε τομείς της καθημερινότητας και της επιστήμης-τεχνολογίας. Αντίθετα ένα τετοιο ρομπότ εκτός από τα πολλά ωφέλη σε τομεις όπως η ιατρική, μπορει να αποτελέσει και απειλή για την ανθρωπότητα άμα ξεφυγει από τον έλεγχο της, γιατι κατα βάθος οι άνθρωποι θα ευθυνονται και για αυτό.
Εικόνα Προφίλ:ΚΙΑΡΡΙ ΟΛΙΒΙΑ
- από τον χρήστη

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2023 - 12:43 π.μ.

Πιστεύω ότι ένα Ρομπότ θα βοηθούσε αρκετά για να εξελιχθεί η ανθρωπότητα σε έναν μεγάλο βαθμό. Θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμο, ειδικά σε άτομα με ειδικές ανάγκες ως τροχονόμος για τα αυτοκίνητα αλλά και για την εκτέλεση βοηθητικών κινήσεων. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε πώς όλη αυτή η εξέλιξη μια μέρα μπορεί να στραφεί εναντίον της ανθρωπότητας αν δεν προσέξουμε τι επίπεδο νοημοσύνης θα του δώσουμε και τι ικανότητες θα του επιτρέψουμε να έχει. Παρόλα αυτά πιστεύω πώς τα ρομπότ είναι μια αρκετά καλή ιδέα για την πρόοδο και την ανάπτυξη του πλανήτη.
Εικόνα Προφίλ:ΛΑΪΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
- από τον χρήστη

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 - 7:51 μ.μ.

Κατά τη γνώμη μου τα ρομπότ είναι μια πολύ καλή και εξελιγμένη τεχνολογία που βοηθάει σημαντικά στη κοινωνία, στη καθημερινότητα και στη επιστήμη .Αλλά υπάρχουν και αρνητικά για τα ρομπότ .Για παράδειγμα όταν δεν έχεις τον έλεγχο μπορούν να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα η ακόμα και τραυματισμός.
Εικόνα Προφίλ:ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΑΜΑΛΙΑ
- από τον χρήστη

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023 - 6:30 μ.μ.

Πιστεύω ότι το ρομπότ αυτό είναι ένα μεγάλο γεγονός για την ανθρωπότητα και ένα μεγάλο βήμα γαι την εξέλιξη της τεχνολογίας. Αν οι επιστήμονες αρχίσουν να φτιάχνον ακόμα περισσότερα ρομπότ τα ρομπότ θα ενταχθούν στην καθημερινότητα μας και θα αρχίζουμε να ζούμε με αυτά και να μας βοηθάνε στην καθημερινότητα μας. Επίσης βρίσκω αξιοθαύμαστο το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος επιστήμονας μπόρεσαι και έκανε την Σοφία να φαίνεται τόσο αληθινή και όμορφη ταυτόχρονα είναι υλικρινά καταπληκτικό γιατί μπορούσε να μιλήσει και να κάνει μια ολόκληρη συνομιλία μαζί με το δημιουργό της.

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023 - 5:13 μ.μ.

Ζούμε σε μια εποχή όπου οι νέες τεχνολογίες καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο στις ζωές μας. Επικοινωνούμε με οθόνες , δουλεύουμε σε οθόνες , παίζουμε σε οθόνες, μαθαίνουμε , εκπαιδευόμαστε , ψυχαγωγούμαστε και όλα αυτά στις οθόνες. Φυσικά η οθόνη δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο γιατί δεν μπαίνουν σε λειτουργία όλες οι ανθρώπινες αισθήσεις για παράδειγμα η όσφρηση , η αφή και γενικά ο αισθητός κόσμος δεν υπάρχει. Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να εντυπωσιάζει αλλά μπορεί μόνο μέχρι ένα σημείο να φτάσει.