Περιγραφή Μαθήματος

Θεωρία, ασκήσεις, εργασίες και σύνδεσμοι για το μάθημα της Βιολογίας Β' Γυμνασίου
Στο μάθημα αυτό συζητήσαμε:
Ποιες είναι οι κυριότερες αιτίες που οφείλονται οι ασθένειες.
Οι έννοιες: μόλυνση, λοίμωξη, επιδημία, πανδημία
Τρόποι μετάδοσης ασθενειών
Κατηγορίες παθογόνων μοκροοργανισμών
Στο μάθημα αυτό μάθαμε τα παρακάτω:
- Ορισμός της ομοιόστασης
- Ομοιστατικοι μηχανισμοί στον άνθρωπο
- Πώς λειτουργεί η ομοιόσταση
- Διαταραχές της ομοιόστασης.
Όλα αυτά θα τα διαβάσετε στη σελ. 74-75 στο σχολικό βιβλίο.
Για καλύτερη κατανόηση θα βοηθήσει το παρακάτω φυλλάδιο που περιλαμβάνει πείπου ότι γράψαμε στον πίνακα.
Στο σύνδεσμο κάτω από το φυλλάδιο θα βρείτε ένα βίντεο στο Youtube για τη ομοιοστατική ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα
Κυτταρική θεωρία
Περιήγηση στο εσωτερικό του κυττάρου- Πλασματική μεμβράνη, πυρήνας, ενδομεμβρανικό σύστημα, οργανίδια κλπ
Προκαρυωτικά κύτταρα.
Να διαβάσετε στην ενότητα 6.4:
1. Την παράγραφο σελ. 123
2. Τις σελίδες 124 (αναπαραγωγικό σύστημα άνδρα) και 125 (αναπαραγωγικό σύστημα γυναίκας)
3. Να κάνετε την παρακάτω εργασία
Να διαβάσετε την ενότητα 6.3 σελ. 119-121 σχολ. βιβλίου
Εργασίες: δείτε παρακάτω τι εργασίες έχετε να κάνετε
Να διαβάσετε την ενότητα 6.2 σελ. 115-118 σχολ. βιβλίου
Εργασίες: Δείτε παρακάτω τι εργασίες έχετε να κάνετε.
Να διαβάσετε και να μάθετε την παράγραφο στο βιβλίο σελ. 115
Πατήστε παρακάτω ή στις εργασίες για να δείτε τις εργασίες που έχετε να κάνετε
1. Στην τάξη θα συμπληρώσουμε το παρακάτω φύλλο αξιολόγησης.Επίσης πατήστε στους παρακάτω σύνδεσμους για ενδιαφέροντα βίντεο σχετικό με το σκελετό του ανθρώπου και τη κίνηση των υδρόζωων.
2. Μια άσκηση για να δείτε πόσο έχετε κατανοήσει όσα κάναμε στο 5ο κεφάλαιο "Στήριξη και κίνηση".
Αντιγράψτε το σύνδεσμο στον φυλλομέτρητή σας (Chrome, explorer, safari, edge κλπ) και στη συνέχεια πατήστε την εικόνα κάτω από τον τίτλο.
Βάλτε στη σωστή θέση τις λέξεις στα δεξιά. Πατήστε στη συνέχεια στην ερώτηση "είναι σωστό;".
Αν είναι σωστό βγάλτε στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) και κρατήστε το.
Θα έχετε ένα καλό και συνοπτικό σχεδιάγραμμα του κεφαλαίου.
Στην ενότητα αυτή μελετήσαμε την σημασία τους σκελετού στην στηριξή και την κίνηση των ζωικών οργανισμών και στον άνθρωπο.
Διαβάστε τις ενότητες 5.3 και 5.4 του σχολικού βιβλίου.
Να κάνετε τις εργασίες:
1. Παρατηρήστε τις εικόνες στη σελ. 100 και αναφέρατε ένα πλεονέκτημα και ένα μειονέκτημα του σκελετού στο κάθε ζώο που βλέπετε.
2. Παρατηρήστε τις εικόνες στη σελ. 101 και αναφέρατε τα πλεονεκτήματα του ενδοσκελετού σε σχέση με τον εξωσκελετό.
3. Να κάνετε τις ερωτήσεις 2 & 4 σελ. 109 σχολ βιβλίου
Στο μάθημα αυτό θα μάθουμε:
• Για ποιο λόγο είναι απαραίτητη η μετακίνηση των οργανισμών;
• Ποιος είναι ο μηχανισμός στήριξης στα φυτά;
• Με ποιον τρόπο κινούνται οι μονοκύτταροι οργανισμοί;
Διάβασμα: εισαγωγική ενότητα, 5.1 και 5.2 (σελ.98-99)
Εργασία: ερώτηση 4 σελ. 103. Για να απαντήσετε θα συνδυάσετε τι αναφέρεται στην εν.5.2 με το τι αναφέρεται στην εν. 3.2 (σελ. 60)
Επιπλέον υποστηρικτικό υλικό:
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -