Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ4
Κωδικός : G1591172
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Μια τάξη φυλετικά διαχωρισμένη (α΄μέρος)
Να παρακολουθήσετε την ταινία. Όταν αναφερόμαστε στο ρατσισμό συνήθως το μυαλό μας πηγαίνει στις φυλετικές διακρίσεις. Δεν είναι οι μόνες όμως... |
Μια τάξη φυλετικά διαχωρισμένη (β΄μέρος) |
"Παράξενο φρούτο"
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο. Είναι "βουβό" αλλά αρκετά σκληρό. Αν δεν το έχετε δει, νομίζω πως στο τέλος θα σας αφήσει άφωνους. Ίσως να πείτε "Ααα!!!". |
ΤΟ ΔΩΡΟ
Άλλη μια ταινία κινουμένων σχεδίων για την αναπηρία. Τα κινούμενα σχέδια δεν απευθύνονται απαραίτητα σε παιδιά μικρότερης ηλικίας. |
Put racism in the right place |
Swing of Change |
Ενοτ. 3η Οδηγίες σύνταξης προσχεδιασμένου προφορικού λόγου (ομιλίας) |
ΑΝΑΦΟΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (στο τέλος υπάρχουν ηλεκτρονικές ασκήσεις) |
ΑΝΑΦΟΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (θα λύσουμε τις ασκήσεις στην τάξη) |
ΑΝΑΦΟΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (να απαντήσετε στις 2 ασκήσεις) |
Γιαννη Ρίτσου, "Ειρήνη" (απαγγελία του ποιητή) |
Ενοτ. 5η Γιάννη Ρίτσου "Ειρήνη" (ποίημα) |
Ενοτ. 5η Αντιπολεμική λογοτεχνία (αναζήτηση κειμένων) |
Ενοτ. 5η In Flanders Fields
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος (τραγούδι) |
Ενοτ. 5η Η ιστορία της παπαρούνας
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος (βίντεο) |
Ενοτ. 5η Οι παπαρούνες στον Πύργο του Λονδίνου |
Ενοτ. 5η In Flanders Fields
απαγγελία |
Μονόλογοι από τη Γάζα
Ενοτ. 5η Πόλεμος-Ειρήνη ΑΣΚΗΣΗ: Διαβάστε τους μονολόγους των παιδιών που γνώρισαν τον πόλεμο. Υποθέστε πως είστε και σεις ένα παιδί του πολέμου. Γράψτε το δικό σας μονόλογο. |
Ενοτ. 5η John Lennon: Imagine
Ειρήνη |
Ενοτ. 5η Νυρεμβέργη Κέντρο Τεκμηρίωσης (εικονική ξενάγηση) Β' Παγκόσμιος Πόλεμος |
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ |
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΟΝΟΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ |
Ενοτ. 5η Ομώνυμα-Παρώνυμα 1
Να λύσετε τις ασκήσεις. |
Ενοτ. 5η Ομώνυμα-Παρώνυμα 2
Να λύσετε και αυτές τις ασκήσεις. |
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ-ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
συνοπτικότατος πίνακας |
Σταντάλ: "Το μοναστήρι της Πάρμας"
3ο κεφάλαιο κ.ε. Περιγραφή της μάχης του Βατερλώ. |
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΩΝ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Να μελετήσετε τον πίνακα και να λύσετε τις ασκήσεις 2 και 5 που τον ακολουθούν. |
ΥΠΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (θεωρία-ασκήσεις)
Να διαβάσετε τη θεωρία και να λύσετε τις ασκήσεις στο τέλος του φυλαδίου. |
6η Ενότητα
Καταστατικό Μη Κερδοσκοπικής/Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (παράδειγμα). Προσέξτε τη δομή του κειμένου. |
6η Ενότητα
"Ενεργός Πολίτης" (μαθητική εργασία) |
6η Ενότητα
SOS! Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα. Υπάρχει πλήρες υλικό για το θέμα "Ενεργοί Πολίτες". |
6η Ενότητα
Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα. Μπορεί να βρείτε θέματα του ενδιαφέροντός σας αλλά και τροφή για προβληματισμό. |
6η Ενότητα
Περιηγηθείτε και σ' αυτήν την ιστοσελίδα (αφορμή για συζήτηση) |
6η Ενότητα
Δείτε το πλήθος των Μ.Κ.Ο., δείτε το πλήθος των συμμετεχόντων (αφορμή για συζήτηση). |
6η Ενότητα
SOS! Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα. Υπάρχει πολύ υλικό το οποίο μορεί να σας χρησιμεύσει στο μέλλον και ποικιλοτρόπως. |
6η Ενότητα
Ανθρώπινα δικαιώματα (χρήσιμο για το μάθημα της Έκθεσης για το μάθημα της Πολιτικής Αγωγής). Προϋπόθεση για τη διαφύλαξη της ΙΣΟΤΗΤΑΣ. Τα ανθρώπινα δικαιώματα αποτελούν ηθικές αρχές που θέτουν συγκεκριμένα πρότυπα ανθρώπινης συμπεριφοράς και συνήθως προστατεύονται ως νόμιμα δικαιώματα κατά το εθνικό και διεθνές δίκαιο. Θεωρούνται ως «κοινώς αντιλαμβανόμενα αναπαλλοτρίωτα θεμελιώδη δικαιώματα που κάθε άτομο δικαιούται από τη στιγμή της γέννησής του, απλώς και μόνο επειδή είναι ανθρώπινο ον». Αυτά περιλαμβάνουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα όπως το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία, την ελευθερία σκέψης και έκφρασης, καθώς και την ισότητα ενώπιον του νόμου. Στα ανθρώπινα δικαιώματα περιλαμβάνονται, επίσης, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στην εργασία, το δικαίωμα στην υγεία, το δικαίωμα στην τροφή, το δικαίωμα στην κατοικία, την ιατρική περίθαλψη, την εκπαίδευση και το δικαίωμα συμμετοχής στον πολιτισμό. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1_%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1 |
6η Ενότητα
Σελίδα Γενικής Αμνηστείας |
6η Ενότητα
Ανθρώπινα δικαιώματα (χρήσιμο και κατατοπιστικό) |
7η Ενότητα ΘΑΥΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΩΡΑΙΟ
Από το βιβλίο "Αρχές Φιλοσοφίας", Β' Λυκείου. |
7η Ενότητα ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
Τι είναι Τέχνη; Κριτήρια του Ωραίου. |
7η Ενότητα ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και ΑΓΩΓΗ |
7η Ενότητα Εμμ.Καντ: Αισθητική |
7η Ενότητα Εμμ.Καντ: Αισθητική |
7η Ενότητα Κριτήρια για την Τέχνη
Τέχνη=Μίμηση, αναπαράσταση της φύσης και της ζωής (ρεαλισμός) Έκφραση δημιουργού (εξπρεσσιονισμός) Εντύπωση θεατή/ακροατή (ιμπρεσσιονισμός) Οπτική γωνία Η μορφή (σχήμα, χρώμα, υλικό) - αρμονία, συμμετρία, όριο, μέτρο Η διαδικασία της δημιουργίας ("χαλεπά τα καλά") Κρίση του φιλότεχνου κοινού ("κοινή αίσθησις") |
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕ ΟΝΟΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Να λύσετε την άσκηση (πριν φάτε το πασχαινό αρνί). |
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Να λύσετε την άσκηση (αφού θα έχετε φάει το πασχαλινό αρνί). |
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (υποθετικές-χρονικές)
Να λύσετε τις ασκήσεις (όταν θα έχετε χωνέψει το πασχαλινό αρνί). |
Egoist (Εγωιστές)
Egoist (Εγωιστές) (ντικυμανταίρ-ΕΡΤ)
(θα είναι διαθέσιμο έως 15/5/2021) Σκηνοθεσία: Stéphane SANTINI, Géraldine ANDRÉ, Laurence HOENIG,Pierre-Yves BERNARD |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η Αφρική φτιάχνει το μεγαλύτερο πράσινο τείχος του κόσμου |
Ενοτ. 4η Πόλεμος και Ειρήνη |
Γκουέρνικα |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
- Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |