Μάθημα : ΧΗΜΕΙΑ Γ' τάξης (Ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών)
Κωδικός : EL31106
-
Θεματικές Ενότητες
-
6ο Κεφάλαιο : ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΡΟΧΙΑΚΑ - ΚΒΑΝΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
-
6ο Κεφάλαιο : ΑΡΧΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΠΟΛΥΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
-
6ο Κεφάλαιο : ΔΟΜΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗΣ
-
6ο Κεφάλαιο : ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ
-
7ο Κεφάλαιο ΘΕΩΡΙΑ ΔΕΣΜΟΥ - ΣΘΕΝΟΥΣ - ΥΒΡΙΔΙΣΜΟΣ (Μέρος 1ο)
-
7ο Κεφάλαιο ΘΕΩΡΙΑ ΔΕΣΜΟΥ - ΣΘΕΝΟΥΣ - ΥΒΡΙΔΙΣΜΟΣ (Μέρος 2ο)
-
1ο Κεφάλαιο : ΔΙΑΜΟΡΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
-
1ο Κεφάλαιο : ΩΣΜΩΣΗ - ΩΣΜΩΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ
-
2ο Κεφάλαιο : ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. ΕΝΔΟΘΕΡΜΕΣ - ΕΞΩΘΕΡΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ - ΕΝΘΑΛΠΙΑ
-
3ο Κεφάλαιο : ΧΗΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ : Ταχύτητα αντίδρασης
-
3ο Κεφάλαιο : ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
-
3ο Κεφάλαιο : ΧΗΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ - Καταλύτες
-
3ο Κεφάλαιο : ΝΟΜΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
-
4ο Κεφάλαιο : ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
-
4ο Κεφάλαιο ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ : Σταθερά Χ.Ι. - Παρατηρήσεις
-
5ο Κεφάλαιο : ΙΟΝΤΙΚΑ ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ
-
5ο Κεφάλαιο : ΟΞΕΑ - ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ BRONSTED - LOWRY
-
5ο Κεφάλαιο : ΙΣΧΥΣ ΟΞΕΩΝ - ΒΑΣΕΩΝ
-
5ο Κεφάλαιο : ΒΑΘΜΟΣ ΙΟΝΤΙΣΜΟΥ - ΑΥΤΟΪΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Η2Ο - ΚΛΙΜΑΚΑ pH
-
5ο Κεφάλαιο : ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΙΣΧΥΡΩΝ ΟΞΕΩΝ /ΒΑΣΕΩΝ
-
5ο Κεφάλαιο : ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΞΕΩΝ /ΒΑΣΕΩΝ - ΣΤΑΘΕΡΑ ΙΟΝΤΙΣΜΟΥ Ka & Kb
-
5ο Κεφάλαιο : ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΙΟΝΤΟΣ - ΑΝΑΜΙΞΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ
-
5ο Κεφάλαιο : ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΑΛΑΤΩΝ
-
5ο Κεφάλαιο : ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ
-
5ο Κεφάλαιο : ΔΕΙΚΤΕΣ
-
5ο Κεφάλαιο : ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ
-
6ο Κεφάλαιο : ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΡΟΧΙΑΚΑ - ΚΒΑΝΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
3ο Κεφάλαιο : ΝΟΜΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
Πηγή : ebooks.edu.gr
Νόμος ταχύτητας - Μηχανισμός αντίδρασης
Στόχοι του μαθήματος :
Στο τέλος της διδακτικής αυτής ενότητας, ο μαθητής θα πρέπει να είναι ικανός :
- Να εξηγεί τι ονομάζουμε μηχανισμό αντίδρασης.
- Να διακρίνει πότε μια αντίδραση χαρακτηρίζεται ως απλή και πότε ως πολύπλοκη.
- Να εκφράζει τη γενική μορφή του νόμου ταχύτητας μιας αντίδρασης από τη χημική της εξίσωση αυτής.
- Να προσδιορίζει την τάξη κάθε αντιδρώντος καθώς και η συνολική τάξη της αντίδρασης από τον νόμο ταχύτητας.
- Να διατυπώνει τον ορισμό της σταθεράς της ταχύτητας και να αναφέρει τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
- Να εξάγει τον νόμο της ταχύτητας μιας αντίδρασης με βάση πειραματικά δεδομένα.
- Να διατυπώνει έναν πιθανό μηχανισμό για μια αντίδραση, όταν δίνεται ο νόμος ταχύτητας αυτής. Επίσης, αν γνωρίζει το αργό στάδιο του μηχανισμού μιας αντίδρασης να μπορεί να γράψει το νόμο ταχύτητας αυτής.
Ύλη προς μελέτη :
Τεύχος Α' Κεφ.1ο : σελ.96 - 98
Ασκήσεις :
Ερωτήσεις βιβλίου : 17, 18, 19, 20, 21
Ασκήσεις βιβλίου : 24, 36, 37, 40(β,γ,δ), 41, 43, 44 - 51, 56
Βιντεοδιάλεξη (Από Study4Exams)
-----------------