Μάθημα : Β Τάξη Τεχνολογία Γυμνασίου

Κωδικός : G2056106

G253190  -  ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΛΟΥΚΟΥ

Τοίχος

Τοίχος Μαθήματος

ΤίτλοςΠροθεσμία

ΕΡΓΑΣΙΑ 5 διασφάλιση της ποιότητας



Τι προδιαγραφές πρέπει να έχουν τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των προϊόντων της βιομηχανίας σας?

27/4/20, 6:45 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΤΑΞΗΣ διαφήμιση



Ο ρόλος που καλείται να διαδραματίσει ο Διευθυντής Μάρκετινγκ (marketing) είναι πολύ σπουδαίος. Ο διεθνής όρος

"μάρκετινγκ" περιγράφει όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης που στοχεύουν στη διάθεση των παραγομένων προϊόντων στην αγορά. O Διευθυντής Marketing, για να χαράξει τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, συνεργάζεται πρώτα κυρίως με τον Μηχανικό Σχεδιασμού Προϊόντος, τον Μηχανικό Παραγωγής και τον Διευθυντή Οικονομικών.

Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει: 
1. την έρευνα αγοράς, 
2. τη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων και 
3. τις πωλήσεις.

. Διαφήμιση: Σημαντικό ρόλο για την προώθηση των πωλήσεων παίζει Η διαφήμιση. Για τη διαφήμιση χρησιμοποιούνται διάφορα μέσα (μετάδοση ραδιοφωνικών μηνυμάτων, τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, έντυπα, αφίσες κ.λπ.).

Εκτός από τη διαφήμιση, τις πωλήσεις εξυπηρετούν επίσης η συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, η χρήση ελκυστικής συσκευασίας, οι λεγόμενες προσφορές , η πιστοποίηση της ποιότητας των προϊόντων κ. ά.

Τη διαφήμιση, την αναλαμβάνουν συνήθως διαφημιστικές εταιρείες που καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων σ' αυτόν τον τομέα.

Να δημιουργήσετε ενα αρχείο με διαφήμηση της παραγωγικής μονάδας της ομάδας σας.

30/3/20, 8:10 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 3 προϋπολογισμός



Να προϋπολογίσεις το κόστος κατασκευής του ομοιώματος, σύμφωνα με τις προτάσεις των τμημάτων της επιχείρησής σας.

14/4/20, 7:56 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 4 ΥΛΙΚΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



Ποιες πρώτες ύλες και ποιες βοηθητικές χρειάζεται η βιομηχανία σας για την παραγωγή των προϊόντων της;

21/4/20, 8:17 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 6: έρευνα αγοράς



Κάνε έρευνα αγοράς καταγράφοντας τις επιθυμίες των καταναλωτών για τη μορφή, τη συσκευασία, το μέγεθος του προϊόντος, τους χώρους πώλησης, κ.λπ.

Θα χρησημοποιήστε στην παρουσιαση σας,την πρόταση για ερωτηματολογιο που καταθέτει στην ομαδα του.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, θα αποφασίσετε ως επιχειρηματική ομάδα, τι θα παράγετε, πότε, πού και πώς θα το πουλήσετε

3/5/20, 9:54 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 7.χρονοδιάγραμμα εργασιών



ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΑΣ.

11/5/20, 7:35 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ 9: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ



Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα, εκτίμησε τους κινδύνους στο χώρο εργασίας της εταιρείας σας.

  • Εντόπισε τις πηγές κινδύνου.
  • Προσδιόρισε ποιος μπορεί να κινδυνεύει.
  • Αξιολόγησε τους κινδύνους, για να διαπιστώσεις αν οι υπάρχουσες προφυλάξεις είναι επαρκείς ή αν θα έπρεπε να γίνουν περισσότερες ενέργειες.
  • Ανάφερε τα μέτρα που πρέπει να πάρεις.
  • Αναθεώρησε την εκτίμησή σου για τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, αν είναι απαραίτητο.
1/6/20, 6:54 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ2 - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ- ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ



Εικ. 31 Αναγγελία πρόσληψης προσωπικού.

Να συντάξετε ενα βιογραφικό στο οποιο να αναφερετε προσόντα που ηδη έχετε(π.χ. πτυχιο αγγλικής γλώσσας )

και προσοντα που απαιτούνται για τον ρόλο που έχετε επιλέξει  .

5/4/20, 8:16 π.μ.

ΕΡΓΑΣΙΑ8.Ο Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης



Επειδή η έρευνα σήμερα είναι το κύριο εργαλείο για την ανάπτυξη μιας χώρας, οι αναπτυγμένες χώρες δίνουν έμφαση στην εξοικείωση των μαθητών με τις διαδικασίες της έρευνας από τις πρώτες κιόλας τάξεις του σχολείου. Στην ιστοσελίδα http://yn.la.ca.us/nsrc και στην ειδικότερη http://yn.la.ca.us/nsrc/ webs.html δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στο Εθνικό Κέντρο Μαθητικών Ερευνών των Η.Π.Α. με δημοσιευμένες εκατοντάδες απλές έρευνες μαθητών Δημοτικού σχολείου...Να επιλέξεις δύο έρευνες μαθητών που θεωρείς ενδιαφέρουσες, από την παραπάνω ιστοσελίδα.

19/5/20, 3:51 μ.μ.

ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ



 

Η γραπτή εργασία συνοδεύει την κατασκευή σας και συντάσσεται από όλη την ομάδα. Περιλαμβάνει ένα μικρό γενικό εισαγωγικό μέρος και «ενότητες» που γράφονται από τον καθένα σας χωριστά.εικόνα

Η εργασία πρέπει να αποτελεί ένα ενιαίο αρμονικό σύνολο ως προς την εμφάνιση και το περιεχόμενο. Για να εξασφαλίσετε την αρμονία αυτή, θα πρέπει να συμφωνήσετε για τη μορφή, το ύφος και τη δομή της εργασίας. Το μέγεθος της σελίδας θα είναι μεγέθους Α4 (210x297 χιλ).

 

Μορφές σελίδων

εικόναΕξώφυλλο. Εκεί θα αναγράψετε το όνομα και το είδος της βιομηχανίας, τα ονόματα της ομάδας, το σχολείο σας, το τμήμα, το σχολικό έτος κ.λπ.

εικόναΣελίδα Διευθυντών. Είναι η πρώτη σελίδα της εργασίας του κάθε μαθητή ως Διευθυντή. Σ' αυτή αναγράφετε το όνομα και το είδος της βιομηχανίας, την ιδιότητά σας (π.χ. Δ/ντής παραγωγής), το ονοματεπώνυμο σας κ.λπ.

εικόναΕσωτερικές σελίδες. Σ' αυτές θα αναπτύξετε το περιεχόμενο της εργασίας σας. θα αναγράφετε το λογότυπο και το είδος της βιομηχανίας, την ιδιότητα και το ονοματεπώνυμο σας κ.λπ.

εικόνα

Σύνθεση Γραπτής Εργασίας Η γραπτή εργασία αποτελείται από τρία βασικά μέρη: περιεχόμενα, γενικό εισαγωγικό μέρος, εικόναενότητες Διευθυντών.

 

✍ Ενότητες Διευθυντών. Αποτελούν την ατομική εργασία του κάθε Διευθυντή. Σ' αυτή περιλαμβάνονται:

εικόνα
εικόνα
  • Οι δραστηριότητες μέσα από τη βίωση του ρόλου σου ως Διευθυντή στην εικονική βιομηχανία (πρωτοβουλίες, παρουσίαση ιδεών και τρόποι υλοποίησης, λήψη αποφάσεων, λύσεις σε προβλήματα που παρουσιάστηκαν μέσα από τα σεμινάρια και τις συναντήσεις εργασίας).

    Οι συνεργασίες που πραγματοποίησες με άλλους διευθυντές και τα αποτελέσματά τους.

    Όλα τα έντυπα που έκανες (φυλλάδια, καρτελάκια, κατασκευαστικά σχέδια, φύλλα παραγγελιών, προτάσεις για το λογότυπο, προσκλήσεις για την έκθεση κ.λπ.).
    Φωτογραφίες από τα σεμινάρια προόδου ως εισηγητής.
  • Κατασκευή-παραγωγη. Η συμμετοχή σου στην κατασκευή ή την παραγωγή . Τι ακριβώς κατασκεύασες, με ποιο τρόπο, τι υλικά και τι εργαλεία χρησιμοποίησες.
  • Συμπεράσματα. Σ' αυτά θα εκφράσεις τη γνώμη που διαμόρφωσες για το συγκεκριμένο τμήμα της βιομηχανίας καθώς και για όλη τη βιομηχανία.
  • Διαθεματικές προσεγγίσεις. Να αναφέρεις πού νομίζεις ότι χρησιμοποίησες γνώση από άλλα μαθήματα .
  • Πηγές πληροφόρησης. Να καταγράψεις τις πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποίησες για τη μελέτη της βιομηχανίας καθώς και τα τηλεφωνήματα, τις επισκέψεις, τις επιστολές.

    Η συγγραφή της γραπτής εργασίας γίνεται παράλληλα με τις δραστηριότητες κατασκευής του ομοιώματος. Για τη σύνθεσή της, απαιτείται η συνεργασία όλων των μελών της ομάδας και παρουσιάζεται σταδιακά στα σεμινάρια προόδου.

    Ο Γενικός Διευθυντής γράφει τα περιεχόμενα, το γενικό εισαγωγικό μέρος της εργασίας και αναλαμβάνει τη βιβλιοδεσία της.
11/5/20, 7:41 π.μ.
ΣυζητήσειςΣχόλια
ΟΔΗΓΙΕΣ 12 ΓΥΜΝΑΣΙΟ Β ΤΑΞΗ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ Τα μαθήματα αναγράφονται αναλυτικά στις ενότητες . ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΣΑΝ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΡΧΕΙΟ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΒΟΛΗ. ΕΔΩ ΓΡΑΦΤΕ ΤΥΧΩΝ ΑΠΟΡΙΕΣ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

  

Αναρτήσεις

Χρήστης:ΛΟΥΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Σάββατο 23 Μαΐου 2020 - 8:12 π.μ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕΤΑΞΎ ΣΤΟ FORUM =ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΑΣ 1 Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ECLASS ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΆ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΙΣ ΡΟΛΩΝ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙ!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Χρήστης:ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΥΑΚΙΝΘΗ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 3 Μαΐου 2020 - 7:53 μ.μ.

Καλησπέρα κ.Λούκου!
Έχω παραδώσει τις ατομικές εργασίες που έχετε επισυνάψει πριν την καραντίνα . Μας είχατε πει πως αφού κάνει ο καθένας την εργασία ξεχωριστά ,να συνεννοηθούμε και να τα εντάξουμε μαζί . Υπό αυτές τις συνθήκες αυτό είναι αδύνατον ,αφού και πριν κλείσουν τα σχολεία , αντιμετωπίζαμε προβλήματα συνεργασίας. Η παράταση που έχετε δώσει αφορά τις "ατομικές" εργασίες ή όλες ;
Καλό μήνα και καλή συνέχεια!
Χρήστης:ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΕΙΡΗΝΗ-ΝΕΚΤΑΡΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020 - 2:33 μ.μ.

Καλησπέρα Κυρία Λούκου αυτές τις εργασίες από ότι θυμάμαι σας της είχα δώσει λίγο πριν κλείσει. Δεν σας είχα δώσει μόνο το ερωτηματολόγιο το οποίο το ετοιμάζω αυτές τις ημέρες. Πρέπει να τις ξανακάνω αυτές τις εργασίες?
Χρήστης:ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020 - 11:11 π.μ.

Καλησπέρα κυρία τις εργασίες που έχετε βάλει και αντιστοιχούν στην δικιά μου θέση μέσα στην παραγωγή της είχα κάνει και τις είχατε δει πριν κλείσει το σχολείο. Άρα δεν χρειάζεται να τις ξανά κάνω?
Χρήστης:ΛΟΥΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 - 1:37 μ.μ.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΗΡΑΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ 1-5-2020
Χρήστης:ΛΥΡΙΣΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 19 Απριλίου 2020 - 11:45 μ.μ.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΟΥ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΥΡΙΣΤΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Β2 , ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ,ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ-ΚΕΚΑΚΙΑ-ΠΡΟΙΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΤΛΠ.) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΚΑΝΩ????
Χρήστης:ΛΟΥΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Σάββατο 11 Απριλίου 2020 - 7:32 μ.μ.

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΗΡΑΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ
Χρήστης:ΜΑΡΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 - 7:41 μ.μ.

Καλησπέρα..η Ιωάννα Μαργέλου είμαι δεν μπορώ να σας στείλω τις εργασίες το σύστημα έχει κολλήσει θα μποεούσατε να μου πείτε ένα email;;
Χρήστης:ΚΑΡΑΜΠΕΣΙΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τρίτη 7 Απριλίου 2020 - 12:33 π.μ.

Γεια σας κυρια λουκου ειμαι η εφη απο το β3 . Θελω να σας ενημερωσω οτι το βιογραφικο σας το εχω δειξει αλλα την διαφημηση δεν μπορω να την κανω διοτι δεν εχω υπολογιστη. Γεια σας
Χρήστης:ΛΟΥΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020 - 10:56 π.μ.

ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΣΑΝ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΡΧΕΙΟ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΒΟΛΗ.
περισσότερα