Μάθημα : ΤΠΕ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9070009107

9070009107  -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μάθημα

Ασκήσεις και εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΤΠΕ στην Ε΄ τάξη Δημοτικού.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, το e-mail επικοινωνίας είναι:

 

Ενότητες

Επιπλέον στοιχεία στην μορφοποίηση κειμένου

1α. Βασικές λειτουργίες και σύμβολα στο πληκτρολόγιο

1β. Δημιουργία πρόσκλησης στο Λογισμικό Επεξεργασίας Κειμένου

(Αφού δείτε βήμα-βήμα τη διαδικασία από το μάθημα στο Φωτόδεντρο, θα φτιάξετε τη δική σας πρόσκληση!)

2. Το πιρούνι του καλοφαγά!

3. Αποκοπή και Επικόλληση

4. Να φτιάξετε ένα σταυρόλεξο χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Θα σας βοηθήσει πολύ η άσκηση στο Φωτόδεντρο (Κατασκευάζω σταυρόλεξα με τον Κειμενογράφο)

Ποια είναι η ιστορία του διαδικτύου; Τι είναι φυλλομετρητής, σελιδοδείκτης και μηχανή αναζήτησης; Πώς βρίσκουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο; Πώς στέλνουμε e-mail; Οι απαντήσεις βρίσκονται στα αρχεία που ακολουθούν.

Η ιστορία του Διαδικτύου

Φυλλομετρητές και μηχανές αναζήτησης

Αναζήτηση πληροφοριών

Αποθήκευση εικόνων

Αποστολή e-mail

Συνοπτικός Οδηγός για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Θέματα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

Πώς προστατευόμαστε από τους ιούς;

Κουίζ από το saferinternet4kids.gr

Άσκηση: Να βρείτε πληροφορίες και εικόνες για την πόλη της Θήβας.

(Υπόδειξη: Πρώτα βρίσκω τις εικόνες και τις αποθηκεύω στον υπολογιστή μου. Στη συνέχεια ανοίγω το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, κάνω αντιγραφή και επικόλληση τις πληροφορίες που με ενδιαφέρουν, κάνω αντιγραφή και επικόλληση τις εικόνες και αποθηκεύω το αρχείο. Δεν ξεχνώ στο τέλος του κειμένου να αναφέρω τις πηγές μου, δηλαδή που βρήκα τις πληροφορίες αυτές).

Άσκηση με πίνακα και χώρες

Ας θυμηθούμε κάποια πράγματα με το βίντεο που ακολουθεί

 

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ

 

Άσκηση με έσοδα-έξοδα και ΜΟ

Τα ζώα της φάρμας

Άσκηση με αυτοκίνητο

Άσκηση με μέσο όρο

Υπολογίζουμε τις πωλήσεις

Το λογισμικό Scratch χρησιμοποιείται για να εισάγει τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο στην έννοια του προγραμματισμού. Ακολουθούν ασκήσεις από το Φωτόδεντρο, καθώς και λυμένα παραδείγματα που έχουμε κάνει στην τάξη.

Ομαλή κίνηση αντικειμένου στο Scratch

Δομή Επανάληψης ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ 

Παιχνίδι Ερωτήσεων-Δομή Επιλογής

--------------------------------------------

Παραδείγματα ασκήσεων σε Scratch

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -