Μάθημα : ΤΠΕ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9070009108

9070009108  -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μάθημα

Ασκήσεις και εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΤΠΕ ΣΤ΄ Δημοτικού.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, το e-mail επικοινωνίας είναι:

 

 

Ενότητες

1. Αναζητήστε πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία της Ελλάδας. Έπειτα να φτιάξετε μια παρουσίαση η οποία θα περιέχει φωτογραφίες και κείμενο σχετικά με τα μνημεία αυτά.

 

Βασικές Λειτουργίες και σύμβολα

Κάποιες επιπλέον επιλογές (πέρα από τις βασικές) στη μορφοποίηση κειμένου.

Επιπλέον στοιχεία στη μορφοποίηση κειμένου

1. Να φτιάξετε μια πρόσκληση στο Λογισμικό Επεξεργασίας Κειμένου

(Αφού δείτε βήμα προς βήμα τη διαδικασία από το μάθημα στο Φωτόδεντρο, δημιουργείστε τη δική σας πρόσκληση!)

2. Δημιουργώ πινακίδες σήμανσης

(Τώρα μπορείτε να δημιουργήσετε σαν άσκηση τις δικές σας πινακίδες!)

3. Να φτιάξετε ένα σταυρόλεξο χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Θα σας βοηθήσει πολύ η άσκηση στο Φωτόδεντρο (Κατασκευάζω σταυρόλεξα με τον Κειμενογράφο)

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να θυμηθείτε κάποιες βασικές λειτουργίες στα Λογιστικά Φύλλα

 

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ

 

Άσκηση με έσοδα-έξοδα και ΜΟ

Τα ζώα της φάρμας

Άσκηση με αυτοκίνητο

Άσκηση με μέσο όρο

Υπολογίζουμε τις πωλήσεις

 

Ποια είναι η ιστορία του διαδικτύου; Τι είναι φυλλομετρητής, σελιδοδείκτης και μηχανή αναζήτησης; Πώς βρίσκουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο; Πώς στέλνουμε e-mail; Οι απαντήσεις βρίσκονται στα αρχεία που ακολουθούν.

Η ιστορία του Διαδικτύου

Φυλλομετρητές και άλλα

Αναζήτηση στο Διαδίκτυο

Αποθήκευση εικόνων

Αποστολή e-mail

Συνοπτικός Οδηγός για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

Θέματα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

Πώς προστατευόμαστε από τους ιούς;

Κουίζ από το saferinternet4kids.gr

Άσκηση: Να βρείτε πληροφορίες και εικόνες για την πόλη της Θήβας.

(Υπόδειξη: Πρώτα βρίσκω τις εικόνες και τις αποθηκεύω στον υπολογιστή μου. Στη συνέχεια ανοίγω το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, κάνω αντιγραφή και επικόλληση τις πληροφορίες που με ενδιαφέρουν, κάνω αντιγραφή και επικόλληση τις εικόνες και αποθηκεύω το αρχείο. Δεν ξεχνώ στο τέλος του κειμένου να αναφέρω τις πηγές μου, δηλαδή που βρήκα τις πληροφορίες αυτές).

Άσκηση με πίνακα και χώρες

Το λογισμικό Scratch χρησιμοποιείται για να εισάγει τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο στην έννοια του προγραμματισμού. Στα παρακάτω αρχεία ακολουθούν ασκήσεις από το Φωτόδεντρο, καθώς και λυμένα παραδείγματα που έχουμε κάνει στην τάξη. 

Ομαλή κίνηση αντικειμένου στο Scratch

Δομή Επανάληψης ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Παιχνίδι Ερωτήσεων-Δομή Επιλογής

-------------------------------------------

Παραδείγματα σε Scratch

Επιπλέον παραδείγματα σε Scratch

Οι εννοιολογικοί χάρτες είναι διαγράμματα που δείχνουν τη σχέση μεταξύ διαφόρων λέξεων-εννοιών και μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα ένα πρόβλημα. Ακολουθούν παραδείγματα, κάποια από τα οποία έχουν αντληθεί από την πλατφόρμα Φωτόδεντρο.

Συμπληρώνω τα κενά

Σχολική εκδρομή

Ο υπολογιστής

Εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -