Μάθημα : Αειφορία και Περιβάλλον

Κωδικός : 9120031106

9120031106  -  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ

Ενότητες - 1. Νερό και διαχείριση υδάτινων πόρων

1. Νερό και διαχείριση υδάτινων πόρων

1η-2η διδακτική ώρα: Τα ποτάμια της Ελλάδας

Δες ένα βίντεο πατώντας πάνω στον σύνδεσμο για τον ρόλο  το νερού στη ζωή του ανθρώπου και του περιβάλλοντος και απάντησε στην ερώτηση της άσκησης που ακολουθεί.

Ασκήσεις
Άσκηση: Η σημαντικότητα του νερού

Με βάση που βίντεο που είδες πριν, σκέψου πόσο σημαντικό είναι το νερό μέσα από παραδείγματα της καθημερινότητάς σου.

Μπες στον σύνδεσμο του Google Earth για να εξερευνήσεις τους μεγαλύτερους ποταμούς της Ελλάδας. Αφού τους ανακαλύψεις, πληροφορήσου για αυτούς επισκέπτοντας τους συνδέσμους που ακολουθούν.

Σύνδεσμοι
Google Earth

Με βάση όσα πληροφορήθηκες, κάνε το φύλλο εργασίας και ανέβασέ το στην αντίστοιχη εργασία. Έπειτα, μπορείς να ασχοληθείς με το σταυρόλεξο!

Εργασίες
Φύλλο Εργασίας: "Οι ποταμοί της Ελλάδας" (Απαντήσεις)

Ανέβασε το φύλλο εργασίας "Οι ποταμοί της Ελλάδας" με τις απαντήσεις σου.

3η-4η διδακτική ώρα:Οι λίμνες της Ελλάδας

 Σειρά τώρα έχουν και οι λίμνες! Μπες στο Google Earth , πατώντας πάνω στον σύνδεσμο,να τις ανακαλύψεις! Μετά,δες τις  μεγαλύτερες λίμνες που υπάρχουν στην Ελλάδα και κάνε την άσκηση.

Σύνδεσμοι
Google Earth
Ασκήσεις
Άσκηση: Λίμνες και γεωγραφικά διαμερίσματα

Αντιστοίχισε τη λίμνη με το γεωγραφικό διαμέρισμα στο οποίο ανήκει.

Οι λίμνες διακρίνονται σε φυσικές και τεχνητές. Γνώρισε την τεχνητή λίμνη Πλαστήρα μέσα από τον πιο κάτω σύνδεσμο, κάνε το φύλλο εργασίας και ανέβασέ το στον χώρο της εργασίας.

Εργασίες
Φύλλο Εργασίας: "Οι φυσικές και τεχνητές λίμνες της Ελλάδας" (Απαντήσεις)

Ανέβασε το φύλλο εργασίας "Οι φυσικές και τεχνητές λίμνες της Ελλάδας" συμπληρωμένο με τις απαντήσεις σου.

Ώρα για παιχνίδι! Θυμάσαι ποιες λίμνες είδαμε;

5η-6η διδακτική ώρα: Παρέμβαση του ανθρώπου στους υδάτινους πόρους

Ο άνθρωπος επεμβαίνει στη φύση για να να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη.  Επισκέψου τους παρακάτω συνδέσμους για να δεις πως αλλάζει το φυσικό τοπίο από αυτή την παρέμβαση και κάνε την άσκηση.

Ασκήσεις
Άσκηση: Παρεμβάσεις του ανθρώπου στους υδάτινους πόρους

Αντιστοίχισε το κάθε αποτέλεσμα από την παρέμβαση του ανθρώπου στους υδάτινους πόρους με το αν συντελεί μειονέκτημα ή πλεονέκτημα.

 

Ανακάλυψε τα φράγματα της Ελλάδας και κάνε το φύλλο εργασίας.

Εργασίες
Φύλλο Εργασίας: "Τα φράγματα της Ελλάδας" (Απαντήσεις)

Ανέβασε το φύλλο εργασίας "Τα φράγματα της Ελλάδας", αφού πρώτα έχεις συμπληρώσει τις ασκήσεις.

Ώρα για παζλ!

Σύνδεσμοι
Παιχνίδι με παζλ

7η-8η διδακτική ώρα: Ρύπανση των υδάτινων πόρων και συνέπειες

Διάβασε στην ηλεκτρονική εφημερίδα για την "Επιβάρυνση του Έβρου" , "Τα φυτοφάρμακα στην Πελοπόνησσο" και "Τα ευάλωτα οικοσυστήματα" πατώντας πάνω στον ακόλουθο σύνδεσμο και κάνε το φύλλο εργασίας.

Εργασίες
Φύλλο Εργασίας: "Ρύπανση των ποταμών" (Απαντήσεις)

Ανέβασε το φύλλο εργασίας "Ρύπανση των ποταμών" συμπληρωμένο με τις απαντήσεις σου.

Διάβασε το άρθρο "Το μεγάλο πρόβλημα του ευτροφισμού στον Αμβρακικό κόλπο" και την σχηματική απεικόνιση του φαινομένου για να μάθεις  για τον ευτροφισμό. Έπειτα, κάνε το φύλλο εργασίας.

Σύνδεσμοι
Ευτροφισμός
Εργασίες
Φύλλο Εργασίας: "Ευτροφισμός" (Απαντήσεις)

Ανέβασε το φύλλο εργασίας "Ευτροφισμός", αφού κάνεις όλες τις ασκήσεις που περιέχει.

Ένα παιχνίδι μνήμης σε περιμένει!

Σύνδεσμοι
Παιχνίδι μνήμης