Μάθημα : Εφαρμογές Πληροφορικής

Κωδικός : EL26107

EL26107  -  ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΕΣΙΩΤΗΣ

Ενότητες - Εργαστηριακές Εφαρμογές

Εργαστηριακές Εφαρμογές

Στην ενότητα αυτή έχει σκοπό ο μαθητής/μαθήτρια να υλοποιήσει εφαρμογές σε υπολογιστικό περιβάλλον ώστε να κατανοήσει τις θεωριτικές αναφορές του σχολικού βιβλίου. 

Έγγραφα
Αναλυτικός Οδηγός App Inventor
Πηγή: Χριστόφορος Κώτσιος, 24/5/16, https://docplayer.gr/160800016-App-inventor-odigos-8-oktovrioy-2018.html
Έγγραφα
Εργ_Εφαρμ_01: Δημιουργία project με App Inventor (app-dog)
Πηγή: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Έγγραφα
App_Inv_Files
Βοηθητικά Αρχεία για App Invetor εφαρμογές
Έγγραφα
Εφαρμογή σε Scratch: Σκοποβολή
Πηγή: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ
Έγγραφα
App_Inv_ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Πηγή: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Εκπαιδευτικών Χίου
Έγγραφα
App_Inv_GUARD_DOG_ΕΠΕΚΤΑΣΗ
Πηγή: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Έγγραφα
Εργ_Εφαρμ_02: Δημιουργία project με App Inventor (rolldice)
Πηγή: http://ip.mysch.gr/dras/rolldice2.pdf
Έγγραφα
App_Inv_ΖΑΡΙΑ_ΕΠΕΚΤΑΣΗ
Πηγή: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Έγγραφα
App_Inv_Finger Painting: Φύλλο Εργασίας
Πηγή: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Έγγραφα
Εφαρμογή σε Scratch: Ναρκοπέδιο (02)
Πηγή: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ
Έγγραφα
Εφαρμογή σε Scratch: Super Pong
Πηγή: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ
Ασκήσεις
Τεστ στο Scratch

Επαναληπτικό Τεστ για το Scratch