Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G2015153
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Α 1.1 Οι πράξεις στους πραγματικούς αριθμούς
-
02. Α 1.2 Μονώνυμα - Πράξεις με μονώνυμα
-
03. Α 1.3-1.4 Πράξεις με πολυώνυμα
-
04. Α 1.5 Αξιοσημείωτες ταυτότητες
-
05. Α 1.6 Παραγοντοποίηση
-
06. Α 1.9 Ρητές παραστάσεις
-
07. Α 1.10 Πράξεις στις Αλγεβρικές παραστάσεις
-
08. Α 2.2 Εξισώσεις 2ου βαθμού
-
09. Α 2.5 Ανισώσεις 1ου βαθμού
-
10. Α 3.2 Γραφική επίλυση συστήματος 2x2
-
11. Α 3.3 Αλγεβρική επίλυση συστήματος 2χ2
-
19. Β 1.1 Ισότητα τριγώνων
-
20. Β 1.3 Θεώρημα Θαλή
-
21. Β 2.1 Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας ω
-
22. Β 2.2 Παραπληρωματικές γωνίες
-
23. Β 2.3 Τριγωνομετρικές ταυτότητες
-
24. Θέματα εξετάσεων Ιουνίου (παλαιότερων ετών)
-
01. Α 1.1 Οι πράξεις στους πραγματικούς αριθμούς
01. Α 1.1 Οι πράξεις στους πραγματικούς αριθμούς
Σκοπός
Σκοπός της ενότητας που έχει επαναληπτικό χαρακτήρα είναι να θυμηθούμε τους ορισμούς και τις βασικές ιδιότητες στις πράξεις, τις δυνάμεις και τις ρίζες των πραγματικών αριθμών.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την μελέτη της παραγράφου οι μαθητές αναμένεται να είναι σε θέση να:
- χρησιμοποιούν τις ιδιότητες των πράξεων σε υπολογιστικές ασκήσεις
- αναγνωρίζουν τα ουδέτερα στοιχεία των πράξεων και τον ρόλο τους στις παραστάσεις
- εξηγούν τον ορισμό της δύναμης και να αναγνωρίζουν τη χρησιμότητα των ιδιοτήτων στην επίλυση σύνθετων αλγεβρικών παραστάσεων
- συνδέουν τον συμβολισμό της τετραγωνικής ρίζας ενός μη αρνητικού αριθμού με έναν πραγματικό αριθμό (ρητοί, άρρητοι) και να προσδιορίζουν τη θέση του στον άξονα
- Να χρησιμοποιούν τις τετραγωνικές ρίζες και τις ιδιότητές τους στην απλοποίηση παραστάσεων και την
επίλυση προβλημάτων. - αναγνωρίζουν και ακολουθούν την προτεραιότητα των πράξεων σε μια αλγεβρική παράσταση
Μελέτη της θεωρίας της παραγράφου 1.1 από το βιβλίο σελ. 12-24
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η (Χρόνος: 10min)
Μελετήστε το αρχείο 01α που μπορείτε να βρείτε από τα έγγραφα (ή στο τέλος της παρούσας ενότητας)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η (Χρόνος: 5min), Άσκηση αυτοαξιολόγησης
Ελέγξτε τώρα την κατανόηση της προηγούμενης ενότητας απατώντας στις ερωτήσεις στο επόμενο αρχείο. Για να δείτε το αρχείο πατήστε ΕΔΩ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η (Χρόνος: 10min)
Μελετήστε το αρχείο 01β που μπορείτε να βρείτε από τα έγγραφα (ή στο τέλος της παρούσας ενότητας)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η (Χρόνος: 5min)
Μελετήστε το αρχείο 01γ που μπορείτε να βρείτε από τα έγγραφα (ή στο τέλος της παρούσας ενότητας)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5η (Χρόνος 10 min), Ομαδοσυνεργατική στην τάξη
Η Μαρία υπολόγισε το γινόμενο √3·√75 και το βρήκε 15. Ο Γιάννης ισχυρίστηκε ότι δεν μπορεί το αποτέλεσμα να είναι ακέραιος. Πώς νομίζετε ότι οδηγήθηκε ο Γιάννης σε αυτό συμπέρασμα; Συμφωνείτε με το Γιάννη ή με τη Μαρία και γιατί;
ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
Στο αρχείο 01δ που θα βρείτε στα Εγγραφα (ή στο τέλος της ενότητας), υπάρχει μια συλλογή ασκήσεων για να κάνετε εξάσκηση (κατεβάστε το αρχείο pdf και αποθηκεύστε το στον υπολογιστή σας).
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6η (20min), Άσκηση αξιολόγησης